tisdag 3 september 2013

Världens sämsta mamma!

Todays. Blandar sött med tufft! :)

Mitt hjärta gick i tusen bitar när jag lämnade på förskolan idag. Så pass att jag började gråta redan innan jag lämnat förskolegården. Tuwa var ju där idag så Ellioth försvann direkt medan Elton hängde i mitt ben. Anneli tog hand om Elton som inte alls ville stanna, hon berättade även att Ellioth och Tuwa är jättetighta och att de nu springer ifrån Elton. Elton har inte heller hunnit komma in i gruppen med 3-4-åringar utan han är mycket ensam. Exakt där brast mitt hjärta. Mitt barn är ensamt. Från att ha haft massor kompisar på den gamla förskolan till att vara ensam. Mitt stackars hjärta. Dessutom skrek han "MAMMA!" helt hjärtskärande när jag skulle gå. Och jag bara gick. Världens sämsta mamma är jag. Lämnar mitt barn på förskolan där han är ensam för han inte fått vänner. Än. För visst är det väl ÄN? Han kommer väl få vänner snart? Alltså fan, måste sluta nu, jag börjar ju tjuta nu igen. Och jag sitter på seminarium, mindre passande kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar