torsdag 19 september 2013

Pjamasdag

Dagens outfit: pjamas!
Eller okej, när jag åkte för att hämta hem kidsen från förskolan "klädde jag upp mig" i leggings och munkjacka ;-)! Älskar sådana här dagar!

Elton och jag är nyss hemkomna från en mysig stund i simhallen. Vi åkte vattenrutschkanor så det stod härliga till och trots kallsupar så vattnet sprutade ur näsan på honom höll han ut i nästan två timmar. Han uppskattade dock varken bubbelpool, ångbastu och vanlig bastu så där blev det väl max två minuter i varje :( Men men, när ungen är kring 20 och börjar gilla bubbelpool lär han ju knappast vilja gå till badhuset med morsan va?! Nej, jag får nog vara glad och nöjd med de där två minutrarna :)!

Nu ska jag hoppa i pjamas igen och så väntar kantarellmackor framför tv:n! (Hur mysigt är inte det i en nystädad lägenhet? Älskar't!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar