fredag 20 september 2013

När man blir kär sticker de...

Åh, jag är så ledsen... Kärade ner mig i dessa zebra-strumpisar i tisdags och köpte dem. När jag idag invigde dem fastnade jag med mitt armband i dem och gjorde ett stort hål :( Såå typiskt! Åkte till Lindex i Tornby, de hade inga. De ringde även till Lindex i stan och där hade de tagit slut :( Fan! När man väl blivit kär så sticker de? Strumpisar måste ju vara så karlar ;-)

Seminarie idag, 2 timmar. På det hade jag behövt pluggat som en galning men jag har en sådan satans huvudvärk så det gick inte. Jag åkte och hämtade hem grabbarna från förskolan istället och så åkte vi och köpte lördagsgodis. Grabbarna började idag med att få veckopeng (20kr var), vilka de får göra vad de vill med. Idag köpte vi godis då Östenssons säljer för 2,90 kr/hg för annars vill Ellioth spara till en häst :) Men idag kunde han ju både få godis och ändå få sparpengar över! :)

Nu har jag precis tryckt i mig Panodil och krupit upp i soffan. Hoppas värken försvinner snabbt, det är ju fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar