onsdag 4 september 2013

Elton-häng <3

Idag har jag hängt med den här härliga ungen <3

Det var falskt alarm gällande Ellioths spya! Troligtvis hade han bara druckit för mycket vatten, för det var det som kom upp. För säkerhets skull fick Elton följa med mig på dagens ärenden. Bland annat var vi i Ljungsbro där jag blev lite ljusare i håret medan Elton var ute och cyklade med morfar. Därefter körde jag solstolshäng medan Elton körde vattenlek, naken. Idag har det ju varit som en högsommardag och jag bara älskar det och suger in det sista av sommaren! Det fick vi dock avbryta och skjutsa mamma till tandläkaren då hon hade fått någon infektion i en tand och svullnat upp i ansiktet. Det var så illa att det blir operation för henne (dessförinnan penicillin), stackars lilla mamma <3
Efter det åkte jag och Elton och lekte med Simon och Saga. Vi bjöds på pannkakor och efter en stund vågade kidsen röja loss tillsammans. Vi hade en supertrevlig stund men nu är vi hemma igen och det är nu läggdags för kidsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar