tisdag 17 september 2013

BH

Hur en dålig dag räddas? Med nya underkläder såklart :) Eftersom alla mina bh:s blivit för stora i tvätten så är jag ju faktiskt nu i behov av att uppdatera underklädeslådan, så idag fick denna flytta in! Lite romantisk men ändå tuff med de svarta banden, in love <3

Annars hade jag fetingångest hela dagen för Bodycombatpasset som stod på schemat. Förra veckan spydde jag ju (och svalde) då passet var så jäkla hårt, och antagligen för att jag inte ätit något. Idag preppade jag med macka, banan och lite godis och vilken jäkla skillnad... Det var sjukt jobbigt men jag hade så himla mycket mer ork! Till nästa gång behöver jag ju inte ha ångest (om jag äter ordentligt innan), inte så mycket i alla fall :)

Nu är det soffhäng med coleslaw och fruarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar