tisdag 3 september 2013

Arg morsa!

Tack till bästa Amra som har gjort så jag fått lite fransar jag med! <3

Vilken dag, till största delen har jag varit vansinnig! Ellioth har hamnat i fel sällskap på förskolan och uppför sig som en snorunge! I fyra år har vi varit på utvecklingssamtal på den gamla förskolan och har fått höra hur snäll, omtänksam och lydig Ellioth alltid är. Igår räckte han ut tungan åt en fröken när hon förbjöd honom dra upp en cykel på en kulle för att cykla ner. Idag slängde han en dockvagn på sin lillebror (som tur var befann sig bästa Sofia där just då och pussade och kramade om honom då han var helt förkrossad), sprang därifrån när han jagades av fröknar och bara flinade och räckte ut tungan åt dem. Jag känner inte igen mitt barn! Han fick sätta på sig pjamas och gå och lägga sig när han kom hem redan vid 17, sådant här beteende accepterar vi inte i vår familj! Imorgon tänker jag upplysa fröknarna om att det för Ellioths del är färdiglekt med denna pojke som lurar i honom alla dumheter (ja, de har upplyst oss om att det är just så flertalet gånger!). Han kan inte ursäkta sig med den här pojken då Ellioth ju själv väljer att ta efter det här beteendet. Men läggdags direkt efter förskolan blir nog inget roligt i längden... Jäkla unge alltså!

Nu har jag precis packat inför Skåne då grejerna ska med Mange i bilen, vilken redan går imorgonbitti. Vidare kryper jag ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar