söndag 29 september 2013

Jobba "gratis"

Word.

Idag drog jag in 522 539 kr till djurparken, en halv fucking mille! Coolt! Och vad fick jag för det? Cirka 600 kr efter skatt. - 200 kr för bensin på det, så 400 kr gick jag plus, när de gick en halv mille, på bara mig liksom. Men vet ni vad? Om det så hade kostat mig 400 kronor att jobba idag så hade jag gjort det, så mycket älskar jag det där stället!

Jag skulle slutat 15.30 men satte mig i bilen först 17.20. GALET med folk, kö hela dagen lång, GALET helt enkelt! Kul, trots att jag mådde piss. Efter lunch satt jag och skakade (trots långkallingar, en långärmad, en hoodie, en dunjacka och en softshelljacka) så då lånade en kollega ut sina torgvantar och svepte in mig i en filt. Feber i kombo med att sitta på ett biljettkontor, där huset är runt och har biljettluckor på alla håll (hej korsdrag!), är inte att rekommendera. Nu mår jag som en påse hundskit typ. Ja, jag tycker synd om mig själv och ligger och piper på soffan! Imorgon MÅSTE jag vara frisk för jag har verkligen MASSOR plugg att ta tag i och dessutom är det ny release på pumpen ju... Vad botar bättre än gos och godis? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar