torsdag 5 september 2013

Happy little (!) mama!

Dagens mama! En lycklig sådan... Vågen visade ett tal som gjorde mig galet glad. 3,1 kg ner på bara några veckor och målet är inom räckhåll! Dock lär ju denna helg resultera i något kilo upp igen. När det är bröllop är det ju sällan äcklig mat så jag ska njuta! Dessutom bor jag och mannen på hotell ihop i Malmö ikväll och då ska vi gå ut och äta något gott även då! Jag var duktig i affären när jag köpte matsäck till tåget, till en början i alla fall... Loka, banan, nektarin och nötter. Sedan gick jag förbi chipshyllan och när de hade chips för 10 kr insåg jag ju att vi behövde chips på hotellrummet ikväll ;-) Och inte kunde jag bestämma vilken smak så det blev visst två påsar. Den ena har jag dessutom nallat lite ur, oooops! Men man måste belöna sig själv vid framgång, det gjorde jag med både mackor och chips, och en till Iittala-ljuslykta ;-) Jag firar ju dessutom att en liten minisemester just börjar, nu bär det iväg till skåneland för bröllop <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar