torsdag 19 september 2013

Varför?

Vi ska köpa ny säng när vi flyttar, en större sådan tycker M (vi ska byta upp oss till en 180 cm, nu har vi 160...). Varför undrar jag? Vi ligger alltid ändå bara på min sida sängen <3 Men okej, när två kids också kryper ner ibland blir det liiiite trångt, men det är så sällan nu!

Pluggar hemma idag, ska ge mig på det där satans artikelsöket igen. Har dragit på det en stund genom att ha storstädat lägenheten. Varenda liten grej har jag plockat bort för att damma under, ja jag har till och med legat på knä under bordet och torkat bordsben och stolsben. Då kan ni tänka er hur tråkigt jag tycker det där plugget är, suck! Men nu är det dags att ta tag i det så jag kan åka iväg på kvällens äventyr med gott samvete! Jag och min minsting till goding ska åka till simhallen och mysa medan storebror är iväg och träffar hästar med sin gamla förskolekompis David!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar