måndag 23 september 2013

Ensam mamma

Materiel till morgondagens samling!

Idag känns mitt liv lite kaotiskt... Klockan ringde 04.45 imorse då det var dags för praktik för min del, medan M skulle resa till Göteborg! Min far kom som en räddande ängel och hämtade kidsen vid 6, tog med dem hem till Ljungsbro och bjöd dem på lite frulle och bus innan han lämnade på förskolan vid 9 <3 Jag själv var på praktiken vid 6.30. Nytt ställe, nytt område och jätteschysst handledare så jag är absolut nöjd. Jag är på en förskola igen med massor sötnosar i åldrarna 1-5 år. Dock har jag bara praktik tre dagar denna period så det gäller att ligga i med uppgifterna som ska göras :) Nu är jag precis hemkommen och sitter därför och planerar morgondagens samling jag ska hålla i. Det blir en liten matematisk stund med en sorteringsövning ("Från minst till störst"). När denna planering är klar åker jag och hämtar hem mina älskade troll från förskolan, gosar med dem en stund tills en barnvakt (mitt älskade kex!) kommer och tar över så att jag kan åka och köra ett bodypump-pass! Det blir det enda passet denna vecka trist nog, men så är det väl när man är gräsänkling I guess?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar