söndag 1 september 2013

Ledig söndag

Sommaroutfit, trots höst... Jag vägrar acceptera att sommaren är över! :(

Känner mig typ bakis idag, inte alls optimalt med tanke på kvällens stundande avslutningsfest på Kolmården. Det blev så sent igår, jag var nog inte i säng förrän efter 1. Först var jag över hos en vän och snackade lite skit och därefter blev jag uppe med M för att hålla honom i handen när han kikade på en läskig skräckfilm! :)

Nu är vi påväg ut till sommarstugan... Grabbarna ska tömma dasset och jag ska sätta mig i solen och plöja lite litteratur. Vi blir dock inte långvariga då jag ska hem och fixa mig relativt tidigt, det tar ju ett tag att åka till Kolmården och festen börjar vid 18.30 och innan dess ska det hinnas förfestas lite också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar