tisdag 24 september 2013

Paket

Dagens bästa: PAKET!! :)

Alltså att börja dagen 4.45 och vara ensam med kidsen dessa dagar tär lite faktiskt. Att göra ALLT själv, hela tiden och dessutom vara svintrött, nja inte skitkul kombo! Då är det i alla fall skitkul att trilla över ett paket när man kliver innanför dörren :) Min Halajna har en svägerska som är en hejare på att sy och har nu knåpat ihop dessa vimplar till mig! SUPERFINA! De är tänkta till Eltons rum i nya huset. Dock blev storebror avundsjuk så det blir nog att beställa en till! Först var tanken med kidsens rum att de skulle få välja någon lattjo fondtapet men (när Elton ville ha grön med stjärnor) sedan tänkte jag om. Rummen blir nog helt vita och sedan kan man pimpa med massor färgglad inredning istället! :)

Nu är kids badade, gödda, gosade och nyss nattade. Tvätten är tvättad, tumlad, vikt och inlagd. Nu fortsätter kampen med nya datorn... Vi är inte vänner och det är därför jag inte berättat om HONOM. Tack vare den idioten ligger jag sjukt mycket efter med plugg. Såklart HAN ska bråka när jag är ensam också. Nej, blev så pissed bara av att skriva det här så jag intar soffan istället, ja det är jag fan värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar