fredag 25 mars 2011

Trött, trött, ja bara trött!

Min prins är nog sugen på vår nu, igår ville han vara påskkärring :)

Om det gick bra att plugga? Ja, i en timme ungefär. Därefter trillade ögonlocken ner till tårna så jag tänkte att jag skulle ta en powernap och ställde klockan på 15 minuter. Vad gjorde jag när klockan ringde? Jo, snoozade. När den ringde igen? Snoozade! Efter att ha snoozat tre-fyra gånger ställde jag om klockan och sov vidare. Plugga suger just nu och samtidigt är jag helt slut i kropp och själ och behöver sova. Bara det inte är sjuka på g igen :S?!

Nu ska jag njuta av fredagskvällen med min fina familj! När barnen somnat ska jag krypa upp i soffan i Manges famn och pussas och mysa! Undrar när det hände senast?! Tiden finns inte. Det är full rulle hela kvällarna tills vi båda stupar i säng!

Trevlig kväll och helg!
:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar