söndag 27 mars 2011

Tentaångest!

Hemma efter något som blev en heldag i Södermanland. Jättetrevligt men inte riktigt vad jag räknat med så nu är tentaångesten olidlig. Tror det var den som gjorde sig påmind på kalaset också då jag plötsligt fick sprängande huvudvärk... Ellioth hade tokroligt med sina kusiner och fick en hel hög nya presenter. Pussel, playmo, duplo, brandbil och en brandmanna-utklädsel. Vi firade Ellioth, hans farmor, kusinerna Albin, Emil, Alvina och så även Rasmus. Allihopa fyller i mars förutom Rasmus som fyller på nyårsdagen (ingen bilåkardag :)). Idag firade vi med pizza (pizzerian öppnade enbart för oss!) och massor glass till efterrätt. Jag moffade som aldrig förr då Mange tidigare predikade om att kolhydrater är bra för inlärningen ;-) Har en film på elton som jag ska försöka ladda upp här. Han var så himla rolig idag för hans farmor lärde honom räkna till fyra (ungen är 16 månader) och jag fick det på film. Faktiskt flera gånger då han räknade om det gång på gång på gång :) Nu måste jag dock hooka upp med böckerna igen så jag får försöka imorgon! Godkväll på er!


Mor & en till son :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar