fredag 18 mars 2011

Kan inte hitta den...

Blir lite rädd för mig själv, motivationen till att plugga är helt borta. Och då har jag huuuur mycket som helst att läsa in till kommande tenta som är om mindre än två veckor, BAJS! Jag har ju inte bara det att göra heller liksom, åhh :(
Det har aldrig varit så roligt att städa som idag. Aldrig heller varit så roligt att slänga sopor, rensa bland reklamen, vika tvätt, se på Top Model, öppna post, packa, ja you name it, som idag! Jag skulle hellre skura toalettstolen i sju timmar än att plugga i en, bra Sofia!

Ae, men nu ska packa lite till, fixa håret lite till, sminka mig lite till och välja kläder väldigt länge innan det är dags att bege sig mot dagis och senare mot dagens biokväll med min man.
ALLT FÖR ATT SLIPPA PLUGGA :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar