tisdag 15 mars 2011

Jag som konstnär!

Idag stod bild på schemat. Jag kan säga att jag var riktigt tveksam till om jag skulle gå eller inte men jag är glad att jag gjorde det, det var faktiskt riktigt roligt. Det kanske är bildlärare jag ska bli trots allt? Och strunta i matten? NEEEJ!
Jag fick en skrattattack. Ni vet en sådan där jävlig en som aldrg gå över. Läraren sa till och med till mig och då blev det ju ännu värre. Vad jag skrattade åt? Jo, man skulle ställa sin sko på ett bord såg att man såg den men man fick inte se pappret man ritade på. sedan skulle man rita av skon. De flesta ställde skon på mitt bord, och sedan satt de där och stirrade på sina skor och ritade bakom ryggen och det var det jag tyckte såg så otroigt kul ut. Dessutom satte hon på världens töntigaste musik till. Låter inte så jättekul kanske, men ni skulle varit med ;-)
Nu har jag precis skrivit loggbok och nu ska jag slänga mig på rapporten...Suck!
Laters!

1 kommentar:

  1. Vilken fin teckning! Har du gjort den? Då tycker jag definitivt du kan kombinera att arbeta som både mattelärare och bildlärare :)

    SvaraRadera