tisdag 1 mars 2011

Sjukstuga deluxe!

Jag idag.

Sitter på föreläsning men orkar inte anstränga mig för att lyssna. För ska jag förstå måste jag verkligen anstränga mig då gubben har danskt ursprung, och bryter alldeles förfärligt!

Hade en föreläsning mellan 8-10 imorse också och valde att åka hem emellan. I porten mötte jag min man med en stor apotekpåse. Han hade varit på vårdcentralen och där konstaterades det att han hade början till lunginflammation, så nu knaprar han också penicillin. Och jag kan säga att det går inte åt måttligt med Ipren och panodil hemma hos oss. Fem piller slängde jag i mig imorse. När jag böjer mig framåt tycker jag att jag känner en doft av kemikalier i hela huvudet :S
Hoppas nu bara (peppar, peppar) att grabbarna klarar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar