måndag 14 mars 2011

På begäran av Emelie...

...det var tydligen dags att blogga :)

Fredag som måndag, vi har precis haft tacomys! Nu börjar vi äntligen varva ner efter helgen :)

Dagen började med, TADAAA, ytterligare än värdelös föreläsning! Jag tröttnade för alldeles för längesedan men ändå hoppas man att det en dag ska komma en bra föreläsning! Jag börjar tvivla nu, med sex veckor i bagaget och bara två kvar känns det hopplöst. Jag tvivlar på hela det kommande temat (estetisk verksamhet), på torsdag har vi nämligen "bild & lek" :S

Jag var hemma efter lunch och då satte jag igång med läsningen. Det är ju aldrig lite att läsa kan jag säga. 125 sidor där, 62 sidor här, 65 sidor på nätet och sisådär en 20 i kurskimpendiet. Tur att jag är bra på att skumma ;-) För däremellan ska vi även hinna skriva rapport, loggbok och hitta på något typ av framträdande. Och så har vi ju föreläsningarna, seminarierna, bild & lek, idrott, slöjd osv... Sova i två veckor vore nice!

Nej, nu vet jag att Emelie ser på Familjen Annorlunda så nu behöver jag inte skriva mer!:)

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar