onsdag 30 mars 2011

Smarthead.

Är inte en hjärna helt fantastisk? Att den kan ta in så mycket information och sedan organisera den i olika fack!? Sedan kunna plocka fram rätt fakta när man behöver den (eller nja, vi fr väl se om den kan det imorgon när det väl gäller!?)?! Och just det här med organisering är vad min hjäna arbetat med inatt för nu känns allt mycket bättre. Det mesta gick upp för mig medans jag sov liksom, galet med coolt! Nu ska jag försöka gå igenom allting en gång till innan jag far iväg till stan för lunch och sedan ska jag hänga på ett fik med min fina Ems. Där ska det diskuteras och panikgråtas ihop. Men innan jag sätter igång ska jag fundera ut om det inte är något mer som behöver göras i hemmet? Bäddat alla sängar, plockat undan alla leksaker och dammsugit har jag redan gjort. Kanske tvätta lite, putsa fönster och dammsuga igen? Suck, vad har jag gett mig in på egentligen när motivationen redan är puts väck :S?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar