söndag 13 mars 2011

Slut som artist!

Då är en helg fylld av massor kärlek til sin ända. Släkt och vänner har varit och firat vår stora 3-åring och det har varit jättemysigt! Dock är vi slut som artister nu då vi bakat, lagat mat, dukat och passat upp i tre långa dagar.
Ellioth har fått både pussel, pyssel, bilar, böcker, motorsåg, borrmaskin, playmo, upplevelser osv osv. Det var en nöjd kille som stupade i säng vid 18-tiden ikväll!
Elton var så trött på eftermiddagen att grabbarna fick springa ner till lekparken för att han skulle kunna hålla sig vaken. Där fick de sällskap av grannarna (Cornelia med mor och far) och en annan pojke med sin pappa. Själv satt jag kvar hemma och plöjde igenom tre artiklar till den nya miljön jag börjar imorgon, nämligen estetisk. Inte riktigt min grej men jag ska försöka göra mitt bästa :)

Nu ska jag slänga mig i duschen för att sedan slänga mig i sängen till Solsidan. Får ju faktiskt krypa ner i en renbäddad säng ikväll igen tack vare Eltons spya imorse. Allt ont har något gott med sig trots allt :)

Helgens huvudperson. Världens finaste treåring!
Min fina familj!
Mina största pojkar, det är så det gnistrar mellan dem!

v


1 kommentar:

  1. Gud vad fina grabbar du har, man blir alldeles varm i kroppen av bilderna!

    Kram Johanna

    SvaraRadera