onsdag 2 mars 2011

Bus, kiss och spyor!

Eftermiddagen var inte alls rolig. Så fort jag kröp ner under filten på soffan så satte den värsta bihåle-värken ever igång. Jag trodde ögonen skulle pluppa ut och att huvudet skulle sprängas! Jag kröp upp i Manges famn och grät som ett litet barn! Tog både panodil och ipren och sedan försökte jag sova en stund, sittandes, men det gick ju inte. Till slut kröp jag ner i sängen och drog ner rullgardinerna och först då kunde jag sova en stund. När jag vaknade var det dock likadant så jag började gråta igen och då började snoret rinna... Jag snöt och snöt och snöt och efter det kändes det faktiskt lite bättre :)

Efter middagen hade vi lite familjebus. Ellioth är så himla rolig för han snappar upp så mycket från Astrid Lindgrens filmer. Idag var det från Saltkråkan då han kom springandes med en sked i munnen och ville ha en potatis på. Det fick han självklart och sedan körde vi tävling :) Busarna var nakna och den lille har ju inte riktigt styr på sin snorre så plötsligt kissade han på golvet. Mange torkade upp och slängde sig sedan helt slut på soffan. Då började Elton skrämma honom och skrattade så mycket att han kiknade, och till slut kräktes han även. När Mange torkade upp det valde han att slå en till drill på golvet vilket han satte ner händerna och plaskade i :) Då gav vi upp och hoppade in i duschen istället :)

Nu sover grabbarna och jag ska slänga mig på soffan igen!
Godkväll på er!

Stor finis v
Bus och söta barnrumpor v
Tokglad liten finis v




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar