tisdag 22 mars 2011

Glad, för en stund?

Jag ler, som aldrig förr tror jag. Kan man annat när man vaknar till strålande sol och åtta plusgrader? Jo, kanske. Jag försökte, som alla andra, att kika in på Skatteverket igårkväll för att få en glutt på deklarationen, men sidan var ju överbelastad. Hoppades på andra bullar imorse klockan sex men även då var det "för många samtidiga användare". Det kankse är så att någon där uppe vill unna mig några glada dagar innan jag kommer in på den där sidan och bryter ihop?! Vem vet, den som lever får se.
Idag steg jag faktiskt upp strax innan sju för att hinna med lite plugg innan det är dags för universitetet vid 10.30. Lite har jag allt fått gjort men kika scheman för nästa kurs och hänga tvätt var tydligen mycket intressantare...Fan, ryck upp dig Sofia!! (notis till mig själv)
Eltons snoriga näsa har fått sin förklaring med fyra nya tänder som brutit igenom. Det var inte undra på att han inte ville borta tänderna förra veckan, stackaren!
Ellioth är inne i en "JAG VILL INTE"-period och då är det verkligen ingenting som passar. Dessutom visar sig syskonkärleken mer än någonsin och så fort de bara ser varandra så ska det slåss och skrikas, skitkul! Tur att våren är på g med lite ny energi!
Naej ni, time to leave...
Vi hörs senare!
Just a smalltown girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar