måndag 28 mars 2011

Heja!

Min lilla sjukling tidigare ikväll <3

Hektisk dag, som vanligt alltså!? Plugg dagen lång, med någon nap då ögonen föll ihop. Därefter hämtade jag hem en uppskrapad Elton från dagis. Fröknarna hade tittat bort i en sekund och då hade Elton bestämt sig för att åka rutchkana, med huvudet före. Det blev magplask, snarare huvudplask, med näsa och mun först, ner i den stenhårda sanden... Resten kan ni räkna ut själva. I samma veva vi kom hem kom även morfar tillbaka med en liten sjukling. Han fick en supp och piggnade till och lekte sedan fram till 21 :) Jag själv kom hem i den vevan då jag åkte och storhandlade när Mange kom hem. Både Signalen och Maxi fick sig ett besök och det var nästan helt tomt på folk. Inte mig emot att alla var så dumma och var och handlade i fredags :)

Nu trillar mina ögon ihop och det är dags att sova för imorgon väntas universitetsplugg vid 8!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar