torsdag 17 mars 2011

Med sommarjobb!


Dagen kunde ju börjat bättre. Vaknade med jordens huvudvärk och verkligen släpade mig till universitetet till klockan 9. Där ringer jag Oskar för att fråga vart vi ska vara och idioten svarar att vi inte börjar förrän klockan 13. Jag tar upp min almanacka och där står det stort och tydligt, BILD & LEK 13-16. Satan vad sur jag blev då. Men istället för att sitta där och hänga läpp unyttjade tiden och for ner på stan och fräschade till naglarna. Därefter blev det en god lunch med gott sällskap och därefter for jag tillbaka till universitetet... I bilen fick jag telefonsamtalet som gjorde mig med sommarjobb :) Jihaa, jag fick jobbet på Kolmården! Nu hoppas vi bara på lite fler timmar så kommer det bli skitbra! Därefter genomled jag ännu en skitlektion men med lite fnitter ihop med min härliga grupp så överlevde jag!
Nu ska det hinnas att skriva loggbok tills ungarna ska hem från dagis!
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar