tisdag 28 oktober 2014

Lite upp


<3

En bättre dag. Klockan ringde vid 06.30 då det stod utvecklingssamtal och fotografering på schemat. Två penicillin och en alvedon och jag mådde ganska okej. Vi var på skolan 08.15 och skrattade ihop med Ellioths fantastiska "fröken". Det jag älskar med henne är att hon är så jäkla erfaren och alltid så himla ärlig. Hon beskrev Ellioth som lite disträ, haha, en sida vi ser här hemma också. Han gillar att leka och är inte alls så intresserad av att lära sig nya saker, precis som hemma även det :)
Efter samtalet åkte M och Ellioth ut i skogen och plockade svamp (ca 10 L fick de med sig hem) och jag och Elton gick till förskolan för att fotografera honom. Ingen feber på honom idag men det är ju en feberfri dag som gäller för att orka med tempot på förskolan så därför var han "ledig" idag och jag hängde kvar där. I 2,5 timme var vi där och varvade lek med fotografering och hade det allmänt mysigt. Väl hemma igen tog jag en nap på ett par timmar och därefter åkte grabbarna och delade ut Eltons kalasinbjudningar medan jag åkte till Ljungsbro och klippte mig. Påväg hem lyckades jag haffa en jättefin koppartrådskorg på Netto (bild kommer!)!

Nu måste jag blunda på soffan en stund om jag ska orka se en stund på tv sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar