torsdag 30 oktober 2014

Hett tips:



TIPS!! Polarn och pyret har halva priset på sina skalkläder, pass på! Jag satt och spanade på Instagram på min lunchrast och fick se reklam från POP. Jag for dit efter jobbet och fick tag i ett varsitt ställ (+ vantar) till grabbarna (blått till lillebror och orange till storebror) och istället för ca 3000:- kostade det mig endast knappa 1500:-. Här i Linköping hade de mycket bättre utbud inne i stan än i Tornby!

Fick med mig Elton på min lilla shoppingtur. Först var vi på POP på Ikano, därefter Maxi för att inhandla matsäck till morgondagen, XXL för att reklamera vantar och sedan var vi ju tvugna att även ta POP i city då Ellioths storlek inte fanns ute på Ikano. Det blev en mysig stund med min lilla ordningspolis <3 "Mammaaaaa, det är 70 här, du kör i 80...!" eller "Mamma, det är gröööönt, kör då!" <3

Nu lite PH innan det är läggdags. 04.30 ska jag hämta upp Elma och då kan ni ju kanske gissa vart vi ska fara :)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar