söndag 12 oktober 2014

Bugaboo Cameleon



Detta är vagnen vår lilla groda ska få bo i när hen kikar ut. När Ellioth och Elton föddes spydde jag på Bugaboos, jag tyckte de var såååå vidrigt fula. De senaste åren har jag vant mig och nu gillar jag dem! Jag är ju lite smått allergisk mot begagnat men ja, denna är just det men som ni ser i väldigt gott skick! En ny går ju på cirka 10500:- och då ingår chassi, liggdel och sittdel men man får inte ens en varukorg till :/ När denna fina vagn dök upp på Blocket i början av sommaren och till det fantastiska priset 3500:- (inkl chassi, liggdel, sittdel, bumper, två olika färger på sufflett och toplock, insektsnät, regnskydd, åkpåse, kaffehållare och parasoll) var vi tvugna att slå till. Dessutom var säljaren världens trevligaste och vi hade så mycket att prata om att affären tog flera timmar :) Nu kan jag ju dessutom köpa till lite dyrare och roligare tillbehör till vagnen, såsom åkpåsen från Elodie Details <3 Skulle det kika ut en liten tjej (vilket min sköterska till syrra menade på var 10% chans- så hej pojkmamma!) kommer jag nog köpa till rosa sufflett och toplock! Blir det en pojke kanske det turkosa åker på, allt passar så snyggt till den mörkgrå ligg- och sittdelen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar