fredag 24 oktober 2014

Bihåleinflammation och halloweendisco

Jag kämpade mig iväg till jobbet imorse då huvudet kändes som det skulle sprängas så fort jag lutade mig lite framåt. Vid 10 fick jag en tid på vårdcentralen och efter ett stick i fingret som visade en skyhög sänka konstaterades att jag hade bihåleinflammation och jag fick penicillin utskrivet. Efter fem veckor med förkylning och även dagar med inslag av feber hoppas jag nu att snart bli frisk.

Efter skolan idag fick Ellioth äntligen gå på sin innebandyträning vilket han verkligen uppskattade! Dock fick de springa därifrån lite tidigare då han var bjuden på "förfest" hemma hos klasskompisen Ebba, innan det var dags för Halloweendisco på skolan. Linda hade fixat så fint med spindelchokladbollar, spindeldricka och dukat fram så fint med massor otäckheter! Alla barn var så fina i sina outfits <3 Väl på discot smugglade vi in lillebrorsan som också fick dansa till "pumpakungen" och Gagnam style även om det var fokus på att köpa godis :)
Det var nöjda och väldigt trötta killar som somnade vid 21 nu ikväll <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar