måndag 6 oktober 2014

Lev idag


Bästa, mest sanna citatet ever.

Jag är en sådan person som gärna ältar grejer. I lördags var jag less på mig själv för att jag sov bort hela fredagkvällen, för att sedan tjaffsa med M. Så var den kvällen förstörd liksom. I lördags fortsatte vi sura och även om jag hade världens mysigaste stund med Fanny gick jag miste om en halv dag med familjen. I lördagskväll höll jag ut till 22-tiden innan jag somnade, och så var en dag och en kväll till borta, vilket jag sörjde igår. Men samtidigt njöt jag av gårdagen då jag hann både massor måsten OCH umgås massor med familjen. Men vadå, jag njöt en dag och sörjde två. Till vilken nytta liksom? Igår var igår, kommer aldrig åter. Imorgon vet jag ingenting om så det är idag jag har på mig att njuta av livet. Vare sig det är upp eller ner just då. Jag måste skaka av mig småsaker och njuta mer helt enkelt, livet går ju inte i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar