måndag 13 oktober 2014

Gravidmassage



Nu ikväll har jag och grodan unnat oss, vi har varit på gravidmassage (tack till dig som rekommenderade mig här på bloggen!)! Massagen var fantastisk, och bara det att få ligga på mage liksom, underbart. En hel timmes massage, följt av att hon hälsade på bebis och lyssnade på hens hjärta, och därefter tog hon sig dessutom tid att sitta och prata förlossningar med mig. Hon var alltså barnmorska och så himla mysig. Jag bokade in ett till besök om en månad och så får det nog hinnas med två gånger till efter det. Bara för det är jag värd!

Förutom denna fantastiska massage nu ikväll har jag hunnit jobba, sova middag, hämta tidigt på förskola/skola samt fyllt på mina fransar! Nu blir det hänga tvätt, plocka fram kläder till barnen inför morgondagen, en dusch för att tvaga bort massageoljan och sedan slänger jag mig på soffan. Orkar jag hålla mig vaken till PH blir det ett kors i taket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar