torsdag 16 oktober 2014

In love with ED <3


(Bilder lånade från babyshop.se)
Detta klickades hem igår. Filt från Elodie Details 429:- och skötväska, också från Elodie Details 999:-. Dessutom hade babyshop.se "20% midseason sale" så då drogs några hundralappar bort på priset, värt! 
Vi tänkte om angående skötväskan då den zebramönstrade är roligast när vi matchar till åkpåsen och hur ofta händer det? 3 månader om året? Den svarta passar ju till allt liksom! Och filten... Jag är kär i mönstret och hade först tänkt beställa åkpåsen i samma mönster men valde istället zebra-mönstret! Nu får jag ändå lite av det andra mönstret i filten, tummen upp!

Jag är trött som en gris och har precis pausat på sängen efter att hela eftermiddagen passat på ungar. Är det inte mellis är det middag eller är det inte torka i rumpan är det konfliktlösning, phew! Pappsen kom hem lagom till dusch och nu söver han prinsarna. Jag ska rycka upp mig med en dusch för sedan blir det lite soffmys med B&Js :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar