söndag 30 mars 2014

Yesterday

Sockerstinn? Inte precis va?:) Ungen somnade verkligen med klubban i munnen <3

Jag orkade inte blogga igår, det var verkligen full rulle från det att jag steg upp till att jag gick och lade mig. Som vanligt med andra ord. Ni vet, plocka iordning, bädda alla sängar, göra sig iordning, göra iordning barnen, dammsuga... Sedan var jag på Toys "R" Us till 10 då de hade 25% i hela butiken och vi behövde komplettera en födelsedagspresent, som ändå blev fel. Hem och ta hand om en viss liten Prick som trotsade sönder sin far så pass att han (pappan!) behövde gå hemifrån en stund. Sedan grillade vi korv för att stressa iväg med Ellioth som skulle på pysselkalas nere i stan (Tuwa har fyllt 6). Hem för att svida om till andra kläder då det vankades 65-årskalas hos svärmor. Hämtade Ellioth i stan och så vidare mot Sörmland. Väl där kunde jag koppla av med ett glas vin (jag glömde glasögonen så M var tvungen att köra hem också!), god mat och en sisodär 15 syltkakor, mums! Elton passade på att njuta lite extra genom att ta ett dopp i ute-jacuzzin. Vi for inte hem förrän strax efter 21.30 och bar hemma först vid 23.

Idag är det tänkt att vi ska åka ut till stugan och fixa lite, och tanken var att vi skulle komma iväg skapligt men man och ungar ligger fortfarande och morgonmyser på soffan och frukosten är inte ens intagen än. Sätter väl igång en tvätt också så det drar ut ännu mer på tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar