måndag 31 mars 2014

Dagen jag fruktat för i fyra år

Dagens PW-outfit!
 
Idag vaknade jag upp med magen full av fjärilar samtidigt som jag fylldes av den där jäkla ångesten. Dagen var här, dagen då kursen där jag ska skriva mitt examensarbete började. I 4 år har jag haft ångesten för den här jävla uppsatsen och nu är det dags. För första gången kände jag liksom ändå att fasen jag klarar ju det här. Jag kom tillintrot med en förhoppning om lite uppfräschning av minnet gällande vilka delar som ska ingå i en uppsats men inget sånt. Det kommer väl så småningom men jag vill liksom ha allt klart direkt. Imorgon ska jag ha min första handledning och då ska jag ha skrivit ett pm med syfte, frågeställningar och jag ska ha hittat fm vetenskapliga artiklar i ämnet. Alltså jag har ju inte ens bestämt vad det ska handla om, mer än att det är inom ämnet matematik. Ja, så jag vet vad jag gör imorgon innan handledningen börjar med andra ord.
 
När jag kom hem skulle jag rensat huvudet med lite bodypump med eftersom minpartner var tvungen att avboka gjorde jag det också då jag tycker det är så satans tråkigt att träna ensam. Istället gick jag ut på en PW på fyra kilometer. När jag kom hem däckade jag framför Bolibompa och först vid åtta orkade jag mig upp. Då fick jag se att det kryllade av jobb på arbetsförmedlingen så jag satte mig och skrev ihop ett personligt brev och cv, här ska börja sökas jobb!
Nu är jag dock så satans trött så för att orka ännu en hektisk dag imorgon blir det bums i säng nu!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar