tisdag 18 mars 2014

Skiftbyte

Man skulle kunna säga att det är skiftbyte i fabriken... Numer är det jag som är hemma med Skrutt och Prick då pappsen styrt kosan mot England. Inte förrän sent på torsdag kväll ser vi honom igen och jag längtar redan ihjäl mig :( Vi hade ju varit ifrån varandra i 3,5 vecka och så fick vi bara 1,5 dag ihop nu. OM jag sovit gott i hans famn dessa två nätter <3

Igår gick jag som i en dvala hela eftermiddagen, helt galet jetlagad. För att hålla mig vaken drog jag iväg och körde ett pass bodypump mellan 18-19 men vid 20 låg jag tokdäckad på soffan. Var tvungen att pallra mig upp och duscha någon gång innan 22 och då höll jag på att kräkas av trötthet. När Manges klocka ringde vid 4 var jag tokpigg så sedan låg jag och väntade på att kidsen skulle vakna vilket de gjorde vid 7. Detta innebär att jag nu är lite sliten igen :/ Måste ju dock hålla mig vaken tills det är läggdags för grabbarna... Att det ska vara så jobbigt att resa åt detta håll?! :/

Strax får vi besök av någon vi inte träffat på 9 veckor, det blir mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar