söndag 30 mars 2014

Vi ska sälja

Vilka under den där solen gör, varenda människa ler ju. Så även jag. Det där smilet går från öra till öra efter en sådan här dag. Jag har suttit på soldäck vid sommarstugan och sneglat på barnen som lekt helt fantastiskt. Mange har börjat renovera gäststugan då vi antagligen ska sälja i maj. Lite ångest då jag älskar detta ställe men nu när vi har en egen, relativt stor tomt att ta hand om kommer vi inte ha tid med stugan:( Så kom och köp!!

Vid 16 infann jag mig i simhallen för lite efterlängtad zumba. Det var så galet kul och efteråt tog jag och Rusul (bästa zumbainstruktören!) en sväng till Hälsofreak där vi köpte oss en varsin proteinsmoothie. Och det var inte sista gången vi gjorde det för den var supergod!

Nu ligger jag på soffan och glor på film och äter chips medan bästa mannen masserar mina fötter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar