lördag 15 mars 2014

Död, blod och bajs

Efter en tuff dag beställde jag roomservice och det här gick på hela 22 kr ;-P

Jag befinner mig alltså nu i Bangkok för att imorgon sätta mig på flyget hem till Sverige. Resan hit var så jävla hemsk att jag nästan börjar gråta när jag tänker på det... Det började regna, vilket det inte gjort på över 2 månader, och då blir det liksom lite halt på en solhet väg. Min chaufför körde i 130 km/h, tänk då den där kvarten i simulatorn på det och fem voltade bilar i dikena. Varav en var en ambulans, med en födande kvinna och massor sköterskor... Död, blod och bajs får beskriva den situationen. Jag återkommer med hela versionen när jag är hemma i Sverige igen!

Nu ska jag sova för imorgon tidigt börjar resan hem till mina prinsar. Mitt hjärta är krossat av längtan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar