tisdag 4 mars 2014

En ledig dag

Idag fick jag ledigt och for iväg på en båtutflykt med mina kära grannar, deras vän och Alexandra. Vi hade sådan tur att vi hade båten för oss själva vilket innebar att vi kunde njuta lite extra. Det var nästan samma tripp som jag var på sist men det var inte samma snorkelställen. Dessutom var det högvatten så det var sjukt tight att komma ut och in ur grottan vilket gjorde det hela lite extra läskigt! Vi avslutade det hela med 1,5 h njutning och fotografering på min favoritö Ngai och jag sög in varenda liten vy och sparade den långt där bak i minnet för att kunna plocka fram det i gråa Sverige sen. Om 1,5 vecka är jag hemma. Kommer sakna detta paradis och underbara människor men satan så skönt det ska bli att få vara nära mina prinsar igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar