onsdag 19 mars 2014

När vägarna går isär...

Vi sågs ju igår, och hade inte gjort på 9 veckor. Lagom till jag hade sövt grabbarna och skulle sätta mig i soffan för att umgås och berätta allt roligt från min resa, och lyssna till hans pirr i magen, var han tvungen att dra. Han har nämligen nu skaffat tjej och hon var arg, hon var svartsjuk. Som jag skrev på Instagram har jag inte brytt mig om vad andra tänker förut... Tror de att vi ligger med varandra, fine varsågoda! Men nu har världens mest kräsna kille äntligen hittat en tjej, en jävligt snygg och vettig sådan också (om vi bortser från den onödiga svartsjukan igår) och eftersom jag älskar honom och genuint vill se honom lycklig med denna tjej så får vår vänskap ge vika denna gång. Ledsen och besviken (då jag alltid valt honom bredvid min sida trots att M, och tusen andra, inte alltid gillat det!) skrivs nästa kapitel av mitt liv utan honom som delperson. Han har alltid valt mig också, tills nu, så DU ska förstå att DU är speciell F och att han verkligen tycker om dig!

Kanske korsas våra vägar igen någongång och någonstans men just nu måste de gå långt ifrån varandra!
En vän jag är genuint ledsen att förlora :(

(Och yes, den här jävla jetlagen vägrar att ge med sig så nu ligger jag här igen, döpigg, och väntar på att grabbarna ska vakna! Godmorgon! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar