torsdag 6 mars 2014

Proppfulla dagar

Lite trött idag. Vid 02 inatt bankade det på min dörr. Jag fick för mig att det var en tsunami på gång och flög upp. Sedan kollade jag på klockan och fick för mig att den ställt om sig till svensk tid och jag försovit mig. När jag rycker upp gardinen för att se vem som står där är det Alex. Hon kommer in och ursäktar sig och berättar att hon haft fem kackerlackor i sängen och ber om att få sova hos mig, vilket hon självklart fick! När hon skrikit för kackerlackorna skällde hundarna på henne utanför och när hon väl vågade sig ut var bommen nere och hon var tvungen att krypa under. När hon berättade detta mitt i natten skrattade vi så vi höll på att kissa på oss. Vi somnade väl vid 3 och så ringde min klocka strax efter 6. Så jävla trist att denna pingla åker hem på söndag :(

Praktik hela dagen, aw på stranden (med avtackning för mig och den andra studenten :() och sedan fyllde jag på mina fransar. Sedan hem för dusch och plugg och sedan anslöt brudarna och vi gick och åt tacos. Nu har vi precis haft efterfest på vår balkong (medan jag pluggade) och på det är det läggdags!
Dagarna går alldeles för fort här på Koh Lanta, ååååångest :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar