fredag 21 mars 2014

Hon köper trasiga jeans

Dessa skönheter fick följa med hem idag! Och jo, morsan i mig försökte stoppa mig köpa trasiga brallor för 600:- men den där lite revolutionerande ungdomen i mig liksom skrek KÖP, så jag löd! :) Topen lät jag vara först men innan jag skulle lämna Ikano var jag tvungen att springa tillbaka och köpa den också. Det blir nog kalasoutfiten till helgen :)

Annars har dagen gått i fixartecknet. Letade referenser till ett arbete som är klart men saknade just referenser, skrev dagisscheman och styrde upp anmälan till försäkringsbolaget om att jag vill ha tillbaka pengar jag fick lägga ut när jag var sjuk på Koh Lanta. Där emellan klämde jag in lunchshopping (mat) med mannen. Vid 14 slängde jag hjälmar och kickboards under armarna och gick och hämtade hem kidsen från förskolan. Vi gick direkt till familjen Tuwis för lite bus och skitsnack. Väl hemma igen premiärgrillade grabbarna medan jag tog en liten nap (jetlagen vägrar ge med sig!). Nu ska jag blunda lite igen så jag orkar ta ett glas vin och baka lite med min man sen. Kalashelg väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar