onsdag 5 mars 2014

Snart över :/

Nya shorts, 33 kronor :)

Vaknade innan klockan imorse och var på strålande humör (det trots att jag pluggade till 23.15). Tjattrade lite med grannarna innan det var dags att fara till skolan, men då ville inte moppejäkeln starta först. Efter diverse fula ord gjorde den det till slut och jag köpte med mig gofrulle (vi studenter kan!) till skolan. Startade dagen med batik och jag fick panik av alla färger barnen målade överallt och som inte gick bort :/ Jag överlevde som tur var! Eftermiddagen bestod av en långpromenad och sedan massor plugg innan Charlotte och Alex slöt upp och vi drog till Saladan, åt kycklingkebab och bokade dykning till helgen :) So excited! Efter det blev det plugg till 23.45 och nu har jag precis stupat i säng!

Det är så sjukt att jag varit i Thailand i 4,5 vecka redan och bara har 1,5 kvar. Som jag längtade efter den här resan, i något som kändes som en evighet, och så när man väl är mitt uppe i den säger det bara poff och så är den slut :/ Ångest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar