fredag 28 mars 2014

Ny kärlek

Hur fantastisk har den här dagen varit? Jag har alltid sagt att jag skulle kunna flytta till exempelvis Thailand då jag är en riktig sommartjej men våren alltså, våren. Växterna får knoppar, gatorna sopas och solen värmer... Alltså jag har börjat älska våren <3

Idag var jag en sväng i skolan. Det stod att det var en examination men jag visste redan att jag var godkänd så vad jag gjorde där vet jag inte riktigt. Dock hade vi världens skönaste lärare så det var värt att vara där bara på grund av honom. Han råkade notera min typ tionde gäspning så jag fick minuspoäng. Respektlöst av mig men jag skyllde på dålig sömn på grund av barn med vattkoppor. Det var ju lite av en vit lögn kan man säga, ungen sov ju i sin säng hela natten :/

Påväg hem från Norrköping hann jag med en lunch med min finaste fröken Hällöv. Vi behövde uppdatera oss om varandra då vi inte setts på minst tio veckor <3 Därefter åkte jag hem och hämtade Ellioth på förskolan och sedan for vi till Ljungsbro för att hämta Pricken. Vi blev kvar där en stund då ungarna cyklade och blåste såpbubblor och jag njöt en stund i solen. Sedan hemåt för skiftbyte och därefter for jag till stan och köpte den fina vasen (burken) liljorna står i på bilden. När jag kom hem bjöds jag på grillat och nu sitter vi i soffan och njuter av ett varsitt glas vin till Lets Dance samtidigt som kidsen sitter som blinkdockor bredvid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar