torsdag 20 mars 2014

Ensamstående trebarnsmor

Nya naglar av Martine (Nail It), supernöjd som vanligt!

Gårdagen bestod mestadels av litteraturläsning. Det gråa vädret tillsammans med jetlagen gjorde även att ögonen tog en liten nap :) Innan jag hämtade på förskolan tog jag en snabbis över affären för att komplettera bland annat lite yoghurt (känner mig som en tjuv gentemot förskolan varje gång) men tur var det då jag fick med mig ett barn till hem. (Tre barn i affären, nejtack!). Ellioths förskolekompis Oliver, som vi även träffade i Thailand, följde med så medan de lekte fick jag serva med pannkakor. Plock, tvätt och dusch på det och jag däckade med Elton strax efter 20 när jag sövde honom. Ellioth blev hämtad av mormor och morfar för att sova där då Elton idag fick följa med mig till skolan. Skulle inte hunnit lämna på förskolan och så då bussen gick redan 06.27. Så nu sitter vi på seminarie här, Elton spelar på sin surfplatta, jag bloggar (samtidigt som jag har ett öra i diskussionen) och de andra diskuterar och skriver ett paper. Vi skolkar från föreläsningarna i eftermiddag och åker hem och myser istället i väntan på pappsen som äntligen kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar