onsdag 12 mars 2014

På g

Min stackars älskling fick vattkoppor i födelsedagspresent:( Idag är de cirka 160 st och sitter mest runt halsen. Han kämpar på där hemma och på måndag är jag hemma och tar över vab:andet <3

2 hela dagar kvar. På lördag far jag till Bangkok och på söndag vidare hem till Sverige. Det känns väldigt vemodigt men samtidigt längtar jag ihjäl mig efter grabbarna så på söndag lovar jag att det är samsov på hög nivå:)

Idag fick jag vara lite i en skolklass, vilket var jättekul och spännande! Ungarna hade nationella prov så vissa behövde "vaktas", vilket jag löste. Efter praktiken blev jag klippt av en pedagogs dotter och sedan for jag till Thai Cat för sol och bad. Kvällen har bjudit på shopping, trots brist på plats i väskan! :)

Nä, John Blund är här då jag endast sov 45 min inatt. Hoppas på bättre lycka denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar