torsdag 27 mars 2014

Klättrat på väggarna

Ännu en dag hemma med Pricken. Jag har pluggat och jag har städat. Det där sistnämnda gjorde jag sådär extra noga för att få tiden att gå. Jag dammsög till och med en stor lampa vi har liksom. Och vår sänggavel, alla element, lister... Vad Elton gjorde? Stod på huvud och hoppade i soffan. Så efter det var vi tvungna att gå ut. Vi hängde på vändplanen utanför oss där Elton åkte sparkcykel och cyklade och jag pojade. Två människor gick förbi på långt håll, så ingen blev nog smittad. Men jag kunde ju inte ta med Elton för att hämta hem brorsan från förskolan så det fick Mange lösa. Det resulterade i att han var tvungen att jobba hemifrån en stund. Eller han bar ut ett bord och jobbade från lekparken :) Därmed kunde jag smita hemifrån en stund och for till Tornby och handlade tulpaner :)

Nu har jag sövt kids medan Mange står på altanen och grillar hamburgare. Det blir nog ett glas vin till maten ikväll, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar