tisdag 16 april 2013

Världens bästa förskola!

Mina duktiga, fina killar <3

Nyss hemkommen från förskolan där jag varit på föräldramöte. Det var mest allmänt kring läroplanen och hur de arbetar för att erbjuda barnen vad de är skyldiga att erbjuda enligt den. Ändå blir jag helt varm i hjärtat! Dessa fantastiska människor tar hand om, uppfostrar och lär mina barn så otroligt mycket saker. De gör framsteg varje dag och de älskar verkligen sin förskola och sina "fröknar"! Den dagen vi byter förskola (pga flytt eller för att barnen ska börja skolan...) kommer mitt hjärta gå i tusen bitar!:( Jag känner mig så trygg med varenda pedagog och det finns helt enkelt ingen förskola som barnens <3

Dagens "händelse" fick mig på andra tankar... Nej, det var inte riktigt jag! Dock är inget klart så jag återkommer i ämnet ;-)

Nu har jag krupit upp i Manges famn... Jag ska dock slingra mig ur, bege mig mot badrummet för en dusch och sedan tänker jag krypa ner här igen och somna :)

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar