måndag 8 april 2013

Emetofobin sätter in...

Just nu är jag så jävla trött på mig själv... Ellioth och Elton hade varit dåliga i sina magar på dagis idag. Den sistnämnda mer än den andra. De hade dock varit pigga hela dagen och var det fortsättningsvis under hela kvällen. Och inget mer bajs! Men så pratar jag med min mamma och hör min pappa i bakgrunden klaga på att han mår illa, och där sätter det fart. Alla tankar. Fan de träffade morfar igår, om han nu är magsjuk lär grabbarna vara smittade. Eller är det dem som smittat morfar? När jag kommer hem en timme senare efter en promenad berättar Mange att de pratat med mormor och att morfar då spytt. Jag får panik, ångest. Får tryck över bröstet. Jag klarar inte magsjuka! Mange är på gymmet och under tiden jag har ätit har jag kollat till grabbarna varannan minut. Sista gången jag var inne gnydde Elton lite och hans mage knorrade så nu sitter jag på hans sängkant och har ställt fram en hink. Jag är makalös och jag blir så jävla trött på mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar