torsdag 18 april 2013

För mycket...

Todays: black!
Jag känner mig svart idag. Det regnar ute och jag mår inget bra alls! Just nu är det alldeles för mycket. I skolan är det för mycket. På "fritiden" är det för mycket. Jag vaknade inatt av att jag knappt kunde andas för att jag hade sådant tryck över bröstet. I kursen jag läser är det hundra uppgifter, imorgon ska jag ta igen tentan jag missade när jag var i Egypten (när ska jag hinna plugga till den?), sedan är det praktik nästa vecka och samtidigt alla dessa uppgifter (bl.a. min naturruta som ska inventeras minst en gång i veckan). Idag är det även simskola för Ellioth, jag har pump och så måste jag ju plugga till tentan imorgon... Dessutom flyttar vi om två veckor och änsålänge är bara 1,5 kartong packad.
Skulle vilja stannat i sängen, i fosterställning och bara gråtit idag :(

Positivt är dock att jag sitter på ett SJ-tåg. Det är något kontaktledningsfel mellan Linköping och Norrköping så massor tåg var inställda och då hojtade jag på konduktören på Stockholmståget som lät oss åka med. Hur snällt? SJ leverar för en gångs skull :) Även om vi stått still i 10 min in the middle of nowhere nu och gör fortfarande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar