onsdag 10 april 2013

Tårar på passet!

Unnar mig!!

Jag är död. Helt freaking DÖD! Ny release på Bodypumpen och jisses... Jag började tjuta vid ett tillfälle :) Bicepslåten var döden! När instruktören hojtade att det bara var lite kvar och att vi skulle köra "kombon" med åtta rep. så tänkte jag att "fan det går inte!". När det var fyra kvar värkte armarna så att magen höll på att vända sig. När jag ändå genomlider detta hojtar Henrik: "Och så avslutar vi med åtta singlar!". Där såg jag inte mig själv i spegeln längre, utan bara stjärnor! MEN jag gjorde de där åtta och när dem var över trodde jag seriöst att jag skulle dö! Armarna bultade så jag ville slita av dem och de gick inte att räta ut... När jag då böjde mig framåt för att få lite blod i huvudet igen droppade det några tårar ner på golvet, haha :)
Två benlåtar på pumpen där jag tog alldeles för mycket ledde till att benen skakade som asplöv så cross var inte att tänka på i "pausen", utan det blev vila. Bodycombat på det. Min fot pajade efter 20 min men jag höll ut i 25 till och sedan fick jag avbryta :( Jag vrickade eller stukade inte men när jag hoppade högt en gång kändes det som typ en benbit lossnade och skar in i köttet! Det liksom isade och brände på samma gång. Säkerligen bara överansträngd och imorgon hoppas jag att det är borta!

Nu är det verkligen sängen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar