torsdag 4 april 2013

Trots deluxe!

Med solen i ögonen<3

Älskade små monster. Nu i eftermiddag fick de mig att vilja slita mitt hår och bara dra, fy fan alltså! Elton slog Ellioth som började gråta. När jag då tar tag i Elton och pratar med honom kommer Ellioth och ska försvara honom. Då börjar han knuffa och skrika på mig och när jag då tar in honom på hans rum flinar han bara åt mig och springer ut igen. Jag tar tillbaka honom, försöker prata med honom och ungen bara hånflinar igen. Samtidigt ska lillebror försvara storebror och gosh alltså. Framförallt det där flinet, döda mig! Det slutade med att jag stängde in Ellioth på rummet. Där inne stod han och grät och skrek "Dumma mamma!" och utanför stod jag och grät. Han insåg efter en stund att "dumma mamma!" inte fungerade för att få komma ut så tillslut kom ett förlåt och en förklaring till vad som gått fel. Duktiga kille <3
Dock kör vi nästa fight nu... Han och jag har suttit vid matbordet i en timme nu och än har ingen mat kommit in i munnen... Tallriken ska vara tom innan han går ifrån!
Trotsålder alltså, fy fan...

Annars var jag ju i skogen hela dagen, det var ju spännande... Not! Jag är ingen skogsmänniska, usch! En katt förföljde oss och jag var tvungen att grabba tag i en påk för att gå säker, man kan ju inte lita på en katt?!
Lunchade bredvid älgskit liksom...
Fick dock sluta tidigare så jag kunde hämta hem grabbarna två timmar tidigare och hann därför hänga i lekparken i 1,5 h. Det var mysigt! De senaste timmarna har jag dock funderar på om det finns något dygnet-runt-dagis, jag skulle checka in grabbarna direkt (IRONI!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar